محرم از نگاه رسانه های ضد انقلاب! + تصاویر

سالهای سال است که عاشقان و محبان حضرت سید الشهداء علیه السلام و اهل بیت بزرگوارشان، در مظلومیت و عزای سرور آزادگان جهان، سیاه بر تن می کنند و بر سر و سینه می زنند و به هر طریق ممکن سعی در ابراز عرض ارادت به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت را دارند.
به گزارش سرویس سیاسی صراط؛ فلذا همانطور که بنیانگذار فقید انقلاب فرمودند، با وجود محرم و صفر اسلام تا ابد زنده خواهد بود؛ چراکه گذشته سرخ و آینده سبز شیعیان، زوال ناپذیرند.
از این رو در سالهای اخیر، تمام هجمه تبلیغاتی دشمنان تشیع بر کم رنگ کردن و فرونشاندن آتش جانسوز عزای اباعبدالله(ع) متمرکز شده است.
نمونه عینی این قبیل اقدامات را به وضوح می توان در هنجارشکنی ها، بی حرمتی ها و سوت و کف های اغتشاشگران ظهر عاشورای سال 88 مشاهده نمود.
در همین رابطه با فرا رسیدن ایام سوگواری محرم الحرام، برخی رسانه های ضد انقلاب و معاند نیز با انعکاس تصاویری جهت دار از عزاداری ها، اهداف منحرف مدنظر خویش را به بینندگان منتقل کنند.
شبکه رسانه ای روباه پیر با رویکردی غرض آلود و با انتشار تصاویری از بدعت هایی همچون جشن ازدواج حضرت قاسم بن الحسن(ع) در کربلا، عزاداری های ایرانیان مسلمان را همراه با جشن و سرور به نمایش گذاشت!



برای دیدن کل مطلب به ادامه مطلب بروید








سایت آلمانی "دویچه وله فارسی" نیز تصاویری جهت دار از مراسم عزاداری محرم را منتشر نموده است. این رسانه اجنبی با انتشار تصاویری زننده و توهین آمیز که عموماً از مناطق شمالی شهر تهران عکسبرداری شده اند، شأن عزاداران سیدالشهدا را زیر سوال برده است!








گویا نیوز نیز از سایر همقطاران ضد انقلاب و ضد دیانت عقب نمانده و تصاویری با قصد و غرض را از مراسم سوگواری محرم منتشر نموده است!





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد