فعالیت سایت هم جنس بازان بدون فیلترینگ! + عکس

  در حالیکه از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه سایت های اینترنتی ، پالایش فضای مجازی عنوان شده است ، به نظر می رسد کوتاهی های جدی در این عرصه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد .


  شفاف: از یک سو سایت های اینترنتی منتقد دولت به محض تند و تیز شدن انتقاداتشان با شکایت مواجه می شوند و یا از سوی این وزارتخانه به کارگروه تعیین مصادیق معرفی می شوند اما از سوی دیگر متاسفانه مشاهده می شود برخی سایت های ضد ارزشی و مخالف فرهنگ ایران اسلامی بدون هیچ محدودیتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند !

  از جمله سایت هایی که بدون محدودیت به فعالیت خلاف اخلاق خود ادامه می دهد یک سایت هم جنس بازی است که چند ماهی است آزادانه فعالیت می کند . البته ما برای جلوگیری از اشاعه فحشا آدرس آنرا منتشر نمی کنیم . اما واقعاً ادامه فعالیت چنین سایتی تعجب بر انگیز است و باید وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات به عنوان مجری مستقیم فیلترینگ درباره چگونگی چنین سایت های غیر اخلاقی که از مصادیق بارز جرائم در فضای سایبر است پاسخگو باشد . چرا که چنین سایت های غیر اخلاقی به دلیل مشهود و بارز بودن جرائم آنها و تطبیق آنها با مصادیق مجرمانه باید در اسرع وقت از سوی وزارت ارتباطات و فن اوری اطلاعات فیلتر شوند .

توضیح : اینکه وزارت ارشاد مسئول پالایش فضای مجازی است جمله آقای عیسی زارع پور رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است که در گفت و گو با خبرگزاری مهر به وظایف وزارت ارشاد در حوزه فیلترینگ اشاره کرده و گفته است : " وزارت ارشاد در زمینه فیلترینگ، پالایش فضای مجازی را بر عهده دارد."

این در حالی است که مسئول ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی و خبرگزاریهای غیردولتی پیشتر به رسانه ها گفته است : تنها نهاد مسئول در خصوص تصمیم گیری برای مسدود سازی و رفع فیلتر پایگاه های اینترنتی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است.

محمد صادق افراسیابی؛ مسئول ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی و خبرگزاریهای غیردولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در خصوص اظهار نظر غیرکارشناسانه برخی افراد در ارتباط با موضوع فیلترینگ خاطر نشان ساخته است : کلیه حدود و اختیارات مربوط به دستگاه های مختلف در قانون مشخص شده است و هیچ نهادی نمیتواند فراقانونی عمل نماید.

 اما فارغ از این بحث که کدام نهاد در حال حاضر مسئول امر فیلترینگ سایت هاست ، نکته اساسی این است که یک پایگاه خبری غیر اخلاقی با تصاویر و فیلم های مستهجن و مطالبی که مصداق بارز اشاعه فحشا هست چند ماهی است مشغول فعالیت است و فیلتر نشده است . اگر هم گروه های رصد مربوطه این سایت را ندیده اند اکنون می توانند آنرا به کارگروه گزارش دهند تا هر چه سریع تر اقدام لازم صورت گیرد .

سایت همجنس گرا بدون فیلترینگ

به نقل از فان کلوپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد