بارون...



بارون...

 

بارون و دوست دارم هنوز

 

 چون تو رو یادم میاره

 

حس میکنم پیش منی

 

وقتی که بارون میباره 

 

بارون و دوست دارم هنوز

 

بدون چتر و سر پناه

 

وقتی که حرفهای دلم

 

جا میگیرن توی یه آه

 

شونه به  شونه میرفتیم

 

منو تو تو جشن بارون 

 


 

 حالا تو نیستی و خیسه

 

چشمای منو خیابون

 

شونه به  شونه میرفتیم

 

منو تو تو جشن بارون

 

حالا تو نیستی و خیسه

 

چشمای منو خیابون .

 

بارون و دوست داشتی یه روز

 

 تو خلوت پیاده رو

 

پرسه ی پاییزی ما

 

مرداد داغ دست تو

 

بارون و دوست داشتی یه روز

 

عزیز من  پرسه ی من

 

بیا دوباره پا به پا

 

تو کوچه ها قدم بزن

 

تو که نیستی ...

 

شونه به  شونه میرفتیم

 

منو تو تو جشن بارون

 

حالا تو نیستی و خیسه

 

 چشمای منو خیابون 

 


 

شونه به  شونه میرفتیم

 

منو تو تو جشن بارون

 

حالا تو نیستی و خیسه  

 

چشمای منو خیابون........

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد